PIN IT

mandag den 20. august 2007

Endelig lykkedes det for mig ....

Endelig lykkedes det for mig at få nogle LO - Scrapbooking på siden - det har drillet mig en del. Jeg synes nu ikke det er helt nemt, at få sådan en blog op at køre. Jeg er langt fra færdig med de planer jeg har for min blog-side, men det må komme hen ad vejen. Jeg er utrolig glad for at Annette fra DreamPapers ville hjælpe mig med at få startet bloggen op og det er også Annette som har lavet " headeren" på denne blog.
....men her kommer et par LO fra Guldbryllupet og efterfølgende kommer der andre LO.


Så efter guldbryllupsalbummet er færdig er jeg startet på at scrappe min søn´s liv.





















2 kommentarer:

Annette sagde ...

Dejligt at se at du endelig har fået nogle smukke LO på din blog.
Glæder mig til at se flere.

Du har modtaget en Nice Matters Award fra mig, den kan hentes på min blog.

lam sagde ...

tusind tak for prisen.
total lækre layout du ahr fået lagt ind, nogen af dem ahr jeg jo set blive til på crops