PIN IT

søndag den 19. august 2007

Kreativ weekend....for mig

I lørdags (18.august) drog familien til Ledreborg for at nyde år 2007 slotskoncert med b.l.a. Stig Rossen, Susanne Elmark, Anders Ekborg m.m. I år var det " The very best of Andrew Lloyd Webber´s musicals. Vi hørte sange fra Jesus Christ Superstar, Tell me on a sunday, Evia, Cats, The Phantom of the Opera og mange flere. Det var en pragtfuld dag med skøn musik og vejret var dejligt. Vi nød vores medbragte mad og hyggede os hele dagen.





Søndag tog min mor og jeg på Kræmmermarked i Ishøj, hvor vi hyggede os gevaldigt i ca. 4 timer. Der blev købt lidt bluser og ny forsyning til nye kort. Vejret var igen dejligt og vi besluttede at gå hjem fra Kræmmermarkedet til Taastrup - en god tur. Så nu føler jeg mig igen fyldt op med kreative ideer - nu skal jeg bare finde tiden - arbejdsugen begynder allerede om 10 timer.....

Ingen kommentarer: