PIN IT

søndag den 9. september 2007

Birthday girl

Her til aften skulle jeg og min famile til 60 års fødselsdag hos min pragtfulde tante. Vi var inviteret til to timers bowling og derefter middag. Det var kanon hyggeligt og sikke en masse dejlig tøsesnak jeg fik mig med mine to kusiner og tiden fløj bare afsted. Maden var simpelthen så god og flere af os kunne dårlig nok rumme en afslutnings drik. Her er fødselsdagskortet jeg lavde til min søde tante.

This evening me and my family were invited to my wonderful aunts 60 year old birthday. We were invited to two hours bowling and dinner afterwards. It was absolutely great and we had lot of girly talk, super. My two cousins were also there and the time just went so quickly. The dinner was great and there was a lot of it......
Anyway here is the card I made for my aunt.


Ingen kommentarer: