PIN IT

tirsdag den 30. oktober 2007

Jeg er blevet "tagged" af Lisette

Thankful meme
Jeg er blevet tagget af LAM (Lisette) med en "Thankfull meme". Det går ud på, at jeg skal skrive 6-8 ting som jeg er taknemmelig for.

1) At min familie er sund og rask
2) Min dejlige søn Tiim, som har en skøn humor
3) Mine skønne forældre, som altid er der for mig
4) Mine venner, som jeg hygger mig med
5) Min fugl Herbie, der holder mig med selskab
6) At jeg møder nye dejlige mennesker på min vej...
7) Mit arbejde, hvor jeg lærer noget nyt hver dag..
8) At jeg har lært at "scrappe"....

Thankfull meme
I have been tagged by LAM (Lisette) with a "Thankfull meme". You should write down 6-8 things that you are greatfull for.
1) That my family have a good health
2) My lovely son, who has the greatest humour
3) My wonderfull parents, who is always there for me..
4) My friends that I spend good times with
5)My bird Herbie, who is keeping me company....
6) That I meet great people...
7) My work, where I learn something new every day..
8) That I have learned to scrapp

Jeg vil tagge Haveje, Charlotte og Linda

2 kommentarer:

Connie sagde ...

Nu igen. Jeg må finde nu hvad jeg er taknemmelig for.;o)

charlotte sagde ...

Tak for taggen! :-) Jeg må finde på noget og få lagt det ud på min blog!

God dag til dig.