PIN IT

tirsdag den 20. november 2007

Julekort /Christmas cards

Jeg har lige været på forlænget weekend sammen med min søde veninde...ned sydpå i min venindes campingvogn. Hvert år ved denne tid tager vi tid til en rigtig tøse weekend, hvor vi laver julekort alt imens vi hører julemusik for at komme i den rigtige stemning, vi shopper, går ture og vi plejer at hygge os med god rødvin. Desværre havde jeg mave problemer og en del kvalme så det med rødvin måtte jeg altså springe over denne gang, herunder kan I se et udsnit af de julekort jeg har fået lavet.

I have just been on a four days trip with my sweet and lovely girlfriend - free of men :o) in her and her husband´s caravan. Every year about this time we take time to go on a girlie trip where we are creating christmas cards and listning to christmas music to get in the right mood, we shop a lot, take long walks and usually share some good redwine, this year I had to skip the redwine as I had a bad stomach ache and I felt sick anyway under here you can see some of the christmas cards I have made.


4 kommentarer:

AnnikaDK sagde ...

Hvor er det dog en god ide med en tøse-weekend med julekort :)

Og dine mange julekort får mig til at overveje at gå igang med det også snart :)
Du har nogle rigtigt lækre og søde.

piabau sagde ...

Det lyder som en hyggelig tøsetur og flotte julekort du fik lavet

Anne Bente sagde ...

wawww super flotte kort du der har lavet :)

Betina Olesen sagde ...

Hold da op der er gang i julekortene, og hvor er de alle bare søde. Danmark må da få rekord i julekort i år, med alle de kort der efterhånden er på div. blogs
;-)

Super med sådan en tøseweekend, men træls at du ikke var på toppen. Det må da blive en ommere.

Hygge fra Betina