PIN IT

mandag den 24. december 2007

Glædelig jul til all / Merry Christmas to all of you

I am sorry I haven´t had time to do anything on my blog all december but I have been so busy making cards and all other creative christmas things - and time does fly here in December. Anyway the LO under here I made for a competition when I participated in a christmas crop at DreamPapers and believe or not I won - I won Scrapbooking no. 4 with Lisa Bearnson and I am so happy. Tomorrow I will put some of my digital christmas cards on the blog.
I want to wish you all a very merry Christmas and hope you have some lovely christmas days.

Jeg har ikke haft meget tid til at skrive her på bloggen i december, jeg har haft så travlt med at lave julekort, kreative juleting og alle de andre ting som der skal ordnes i december måned. Tiden er bare fløjet afsted.....Jeg deltog i julecrop hos DreamPapers og var så heldig at vinde en konkurrence på nedenstående LO - jeg vandt Scrapbooking nr. 4 med Lisa Bearnson og det er jeg utrolig glad for. I morgen vil jeg sætte et par stykker af de digitale julekort jeg fik lavet på bloggen. Jeg vil ønske jer alle en rigtigt glædelig jul og håber I alle får en dejlig juleferie.

3 kommentarer:

piabau sagde ...

Det er også et super flot lo og endnu flottere IRL, fuldt fortjent at du vandt.Du ønskes en glædelig jul

Betina Olesen sagde ...

Nøjjjj...et lækkert LO, ja jeg ved slet ikke hvad jeg skal starte med, flotte bogstaver, og det ser skide godt ud at tallene går ind i hinanden. Lækkert papir, er vild med MME, flot farvevalg, og lige en fremhævning/understregning med de røde bogstaver. Sjovt med de springende rensdyr.... Flot flot, kan godt forstå at du vandt.

Du og dine ønskes en glædelig jul.

Hygge fra Betina

Connie sagde ...

Waww et lækkert LO, kan godt forstå du vandt.
Du ønskes i rigtig god jul og jeg glæde min til vi skal til at ses i free scrap klubben en gang om måneden.