PIN IT

tirsdag den 25. december 2007

Mine digit julekort / My digit Christmas cards

I had a wonderful Christmas evening with my family with great food and some wonderful presents, among other things some scrapbooking things :o)
Here are some of the digit Christmas cards I have made this year - these are my first ones. I must admit that it was fun to make and I really enjoyed it.

Jeg havde en dejlig juleaften sammen med min familie med lækker mad og dejlige gaver bl.a. en masse dejlige scrapbooking ting :o)
Her er nogle af mine digital julekort som jeg har lavet i år - det er de første jeg har lavet. Jeg må indrømme, at det var sjovt at lave og jeg nød det meget.


6 kommentarer:

piabau sagde ...

Det er nogle rigtig flotte og personlige julekort, som helt sikkert har bragt lykke

Annette sagde ...

Pialine,

Glædelig Jul, håber i har haft nogle gode juledage.

Hvor er det bare nogle fantastisk flotte digi-julekort du har fået lavet.


Tanker fra
Annette

lam sagde ...

dejlig at høre at du havde en god jul.
Super flotte digikort, du da snart en haj til digiscrap

maria sagde ...

Super flotte digijulekort, det er du da rigtig god til :0)

Connie sagde ...

Flot, flot digi kort. Det er meget sjovt at lave det e´der digi, og hurtigt.
Ha´en god dag og et godt nytår.

Charlotte Ravn sagde ...

Hvor er de bare flotte! du er da en rigtig digihaj!