PIN IT

mandag den 21. januar 2008

Barnedåb / Christening

I går gik det meste af dagen med barnedåb og efterfølgende en lille fest med masser af hygge og god mad. Til Sebastian lavede jeg en af de berømte "juleskåle", men brugte lyseblå farver. Jeg hængte sutter op i båndet, puttede en blå vaskeklud i bunden af skålen, hængte et "hagesmæk" kort over båndet, lagde en sutteflaske i samt 350 kr. i ti-kroner.

Yesterday I went to a Christening which took most of the day. For Sebastian I made a bowl of paper, used light blue colours, I hang two dummies/comforters up in the ribbon, put a dark blue facing cloth in the bottom, made a card to hang on the ribbon, put a feeding bottle in and put 35 - 10 kroner in.

7 kommentarer:

Karen aka Lindse sagde ...

wow hvor er den sød!! Har du en skabelon eller noget?

lam sagde ...

Den er da bare for sød og må have vagt lykke.
Glæder mig til vi se spå lørdag til crop

piabau sagde ...

Det er en rigtig fin gave, super flot design og søde farver

maria sagde ...

Wow hvor er den bare super flot, og hvor er det bare en rigtig god ide.

Sofie sagde ...

Nej, hvor er det bare sødt! Den kunne jeg rigtig gdt tænke mig og lave engang:0)
Super flot stykke arbejde!

Lillemor Engdahl sagde ...

Så mycket fint du hade att visa hos dig! Kul att du gav dig till känna på min blogg, nu kommer jag att besöka din då och då! :O)
Lillemor

Anne Bente sagde ...

wawwww hvor er den dog flot, den må bestemt ha gjort lykke da :)