PIN IT

lørdag den 19. januar 2008

I dag var jeg hos DreamPapers til DigitCrop...

Jeg er lige kommet fra 12 timers digitCrop - og sikke en herlig dag med 7 andre skønne digit -scrappere. Jeg fik lært utrolig mange ting af de andre piger (kanon-dygtige) og det takker jeg mange gange for :o)
Jeg lærte bl.a. at blende et billede ind i baggrunden, tog lidt tid og lidt tålmodighed hos de andre, men de tog det med et smil. Her skal I bare se, jeg er blevet ret glad for det....

I have just come back from 12 hours of Digit-Crop and what a great day it has been with 7 other great digit-scrappers. I learn a lot of things from the other girls ( they are really very good) and I thank you for that.
Among other things I learned to blend a picture into the paper and use it as a background, it took a bit of time and a little bit of patience from the others but they were all fine about it. Here it is, I am very pleased with it......


6 kommentarer:

piabau sagde ...

Hvor er det bare super flot, ser kanon ud med billedet der er tonet ud i bagrunden.Ja I var sandelig stille og dybt koncentreret om digiscrap, det er ikke som til papirscrap der går snakken lystigt.

netti sagde ...

Hvor er det flot lavet. Super flot.

Betina Olesen sagde ...

Kan godt forstå du er tilfreds....det måvære fedt at kunne, tænk hvad man kunne gøre ved sine fotografier inden man får dem fremkaldet.

Hygge fra Betina

Anne Bente sagde ...

wawww for et supert flot digi lo, jeg ville utrolig gerne lære det :)

Sarah sagde ...

Hej
Tak for igår det var rigtig hyggeligt.
Det er blevet rigtig flot LO.
Jeg synes nu du lærte hurtigt.
Sarah

maria sagde ...

super flot digi LO.
gu ved om jeg nogensinde får det lært.