PIN IT

søndag den 13. januar 2008

Velkommen til min blog i det nye år/ Welcome to my blog in this new year

Hej allesammen
Jeg håber I alle er kommet godt ind i det nye år med masser af kreativ gå på mod - jeg har besøgt mange blogs her i det nye år og jeg må sige at jeg er imponeret over så mange lækre ting der bliver lavet.
Her er to Magnolia kort, som jeg hygger mig rigtig meget med at lave. Det er en længerevarende men sjov proces, når jeg sætter mig for at disse kort skal laves. Jeg finder en masse ting som jeg havde glemt jeg havde, når jeg skal finde ud hvad der skal på kortene ;o)

Hi everyone

I hope you all got well into the new year and have a lot of creative ideas with you - I have visited many blogs here in the new year already and I have to say that I am so impressed, there are already so many lovely and beautiful things out there.

Here is two Magnolia cards, which I really enjoy making. For me it takes a long time to find out what to put on the cards but I find a lot of things I forgot I had ;o)

5 kommentarer:

Rikke sagde ...

igen flotte kort fra din hånd... du er godt nok dygtig til at farvelægge ... lifter ideen med striberne på trøjen :)

fedt med de tags der dingler ned

knus rikke

piabau sagde ...

Rigtig fine kort med flotte detaljer

Jannet sagde ...

Rigtig flotte kort

Betina Olesen sagde ...

Sikke fine kort begge 2, kan ikke lige vælge det ene frem for det andet. Er vild med den mørkeblå farve, og ÆÆlsker isblomster, men kan også rigtig godt lide det skilt der er på det grønlige...;-)

Hygge fra Betina

lam sagde ...

som altid to super flotte og afstemte kort. Er idær vild med det grønne.