PIN IT

mandag den 28. januar 2008

Vinter Crop hos DreamPapers/ Winther Crop at DreamPapers

Jeg var til vinter crop i går hos DreamPapers og hvor var det hyggeligt. Sikke meget vi (jeg) fik snakket. Der kom og gik en masse af de gode scrap veninder som ikke havde fået plads, men så var det godt at få sig en god snak. Dejligt at se både "gamle" og "nye" scrapper og som altid fik Annette stablet et godt 12 timers crop sammen. Jeg nåede kun at lave to LO.


Yesterday I was attending a 12 hours Winther Crop at DreamPapers, it was great to see all the scrappers, "old" and "new" scrappers. I believe I talked half of the time ha ha... It was great to see and talk to some of the scrap friends popping in and out of the shop ( no room for them this time). Anyway I did manage to make two LO.

7 kommentarer:

piabau sagde ...

Det var da nogle super loer du fik lavet så jo starten på det ene da jeg lige var forbi, det ser kanon ud med det lidt duschede foto.

netti sagde ...

Hvor er de superflotte. Det lyder som om i havde det hyggeligt - jeg croppede jo hjemme hos mig selv :o)

Anne Bente sagde ...

wawww det var dog nogle utrolig flotte loer du der har lavet, supert :)

Sarah sagde ...

Virkelig fine LO. Det lyder til at det var en dejlig dag.

Annette sagde ...

Nogle super flotte LO du fik lavet, tror slet ikke jeg fik set den lille klovn færdig.
Hvor er han dog noget af det kæreste...!

lam sagde ...

to super lækre layout og tak for hyggeligt selvskab selvom jeg manglde min massage ;O)

Jette / ma11edina sagde ...

De er rigtig flotte de to LO´s, dejlige blå dushede farver, og nogle skønne fotos!