PIN IT

lørdag den 2. februar 2008

Fødselsdag / Birthday

I dag har min søde veninde fødselsdag........så jeg vil benytte min blog til at ønske Hanne et kæmpe tillykke på dagen, må hun få en dejlig dag sammen med familien. I forbindelse med min gave til Hanne har jeg tænkt meget over hvordan indpakningen skulle være. Hvordan pakker man et gavekort til DreamPapers ind ???....Tjaaa jeg gik på nettet og søgte hos Splitcoaststampers og fandt opskriften på denne bare i en anden størrelse.

Today my sweet friend has birthday....so I will use my space here to wish Hanne Happy Birthday and I hope she has a great day together with her family. Well, I bought Hanne a Bonus check she could use at DreamPapers but how should I wrap it in ???....well I looked at Splitcoaststampers and I found this in another size.

Jeg har brugt et stykke 30X30 papir og stemplede med de nye Peter Plyst stempler som jeg har købt hos DreamPapers, tog lidt restepapir klippede bølger og dekorerede det samt lavede et lille sødt kort. Jeg lagde også fire små poser i med sjove ting du kan bruge til scrapbooking.

I used a 30X30 paper, stamped it with Pooh and Trigger which I bought in DreamPapers, used some left over paper and cut wawes, decorated it and made a little sweet card. I also put four little bags in with some funny things you can use to scrapbooking.

6 kommentarer:

scrapbooking sagde ...

Helt fantastisk kort. Man blir da helt misundelig på din kreativitet!

netti sagde ...

Det var da en enormt flot måde at pakke ind på! Det er godt ud..det må jeg huske :o)

piabau sagde ...

Kanon sød måde at indpakke et scrapgavekort på

Jette / ma11edina sagde ...

Wow, sikke en lækker indpakning! Det er jo en hel gave sig selv! Rigtig flot.

Jannet sagde ...

Super sød gaveindpakning

Anne Bente sagde ...

super måde at pakke ind på, og tillykke til din veninde :)