PIN IT

søndag den 24. februar 2008

Lidt flere stempel kort / a few stamped cards

Her kommer så 3 søde stempel kort, jeg synes disse er sjove at lave. Det har været en rigtig inde weekend hvor jeg kun har været ude at handle. Jeg har spillet lidt på nettet, gået og ryddet lidt op samt få lavet kort.

Here are 3 sweet stamped cards - I think these are fun to make. It has been a weekend where I have been indoors most of the time only been out to do af litte bit of shopping. I have played a little on the network, cleaned up and made some cards.

8 kommentarer:

Jannet sagde ...

Det er nogle rigtig søde kort du har fået lavet

piabau sagde ...

Søde kort du har lavet,ja det er dejligt med sådan en søndags slapper

Familien MadsenLarsen sagde ...

Super flotte kort du har fået lavet i weekenden.

Ja, nogen gange har man også brug for bare at være hjemme.

Betina Olesen sagde ...

Det er nogen super søde kort du har fået lavet, dejligt at have noget at slappe af med.

Hygge fra Betina

Connie sagde ...

Waww, en flokke lækker kort.

Jeg har også brugt weekend foran scrapbordet/computeren. Men det blev da til et par gåtur.

Anne Bente sagde ...

nåååå så søde kort du der har lavet,den med ballonger er da bare utrolig skøn :)

netti sagde ...

Supersøde kort!.Jeg elsker også en weekend hvor jeg ingenting skal :o)

lam sagde ...

Det er nogle rigtig søde og flotte kort, du har fået lavet