PIN IT

tirsdag den 18. marts 2008

Hygge før påske / Relaxing before Easter

Jubiii jeg har fri de tre dage her før påske og jeg hygger mig. I går var rigtig indevejr, men jeg var da lige ud at snuse til blæsten da jeg skulle handle :o) Puh ha jeg nåede indendørs inden det rigtigt gik løs. Jeg går i øjeblikket og er ved at tage mig sammen til at gøre stue-loftet klar til maling, men jeg vil meget hellere lave kort. Så er et par pigekort og et par drengekort.

Yes, I have three days off before Easter and I love it. Yesterday the weather didn´t invite you to go outside ( storm and snow) but I peaked out just for a minute as I was going shopping. Wee I made it inside just before the weather got really bad. Right now I am trying to pull myself together to get my living room ceiling ready for painting but I would much rather make some cards. Here is a couple of girls card and boys cards.




10 kommentarer:

piabau sagde ...

Igen nogle super flotte kort,fine farver og flot opsætning, er sødt med tilde på blomsten. God Påske

Mutte sagde ...

Søde kort, sjov ide med målene på det blå kort

netti sagde ...

Flotte, flotte kort du har lavet.

Jannet sagde ...

Rigtig flotte kort.

lam sagde ...

endnu en gang super flotte kort fra din hånd. kan godt forstå du bliver inde døre, jeg bliver helt deprimeret, når jeg kigger ud på sneen i min have.....suk jeg vil have forår

Sarah sagde ...

Fine kort. Åhhh jeg håber nu at vejret arter sig over påsken (selvom regnvejr jo er scrapvejr:O))

God påske herfra

Anne Bente sagde ...

super skønne kort du igen har lavet :)

Annika sagde ...

Vil blot ønske dig et stort tillykke med fødselsdagen :)

Skønt at have ferie i ugen op til påske - det er en luxus, som virkelig nydes her i hytten i hvertfald.

Vejret? Det er jo skønt i dag :)

Connie sagde ...

Waww, hvor er de flotte. Jeg er vild med den hvor Tilda sidder på blomsten. Den kommer jeg nok til at lifte. ;o)

troll13 sagde ...

Sikke nogle lækre kort du laver, jeg er vild med det kort, hvor du har sat hende på en blomst.
Tusind tak for de rosende ord inde på min blog, PP'erne er nogle jeg laver ud fra tegninger jeg finder, bl.a. har jeg en bog med en masse tegninger i (fra mit arbejde som grafiker) ;o)