PIN IT

mandag den 28. april 2008

Endnu en award uddeling :o)


Jeg har modtaget den flotteste engel award fra Annette - hvor er jeg glad for den (elsker engle)
Denne flotte award vil jeg give til:
Connie for din altid søde og inspirerende måde at være på.
Annette - du får en af mig også for din altid søde måde at være på
Sarah fordi jeg ved du er lige så vild med engle som jeg er :o)
Betina fordi du altid skriver en sød kommentar på min blog
Jette fordi du også altid er sød til at skrive en kommentar på min blog
....ja jeg kunne blive ved .....

4 kommentarer:

Jette / ma11edina sagde ...

Hejsa!
Jamen 1000 tak :-) den er jeg rigtig glad for, det er altid dejligt, når andre har lyst til at kigge og følge med i ens blogverden, jeg får i hvert fald masser af inspiration fra din og andres blogge.

Connie sagde ...

Hvor er du sød og tak for den.

Betina Olesen sagde ...

Ihhhh... tusind tak.... den er jeg rigtig glad for, det varmer altid med sådan en award.....

Forsøger altid at nå at skrive en lille hilsen, vil jo altd selv gerne have en.

hygge fra Betina

Sarah sagde ...

Rigtig mange tak for prisen - den er jeg virkelig glad for. Det er super sødt af dig at sende den videre til mig.