PIN IT

søndag den 27. april 2008

Ny header....

Jeg blev inspireret af at vi nu går sommeren i møde og fandt på Weeds & Wildflowers hjemmeside disse pragfulde blomster i alle mulige farver, dem kunne jeg simpelthen ikke stå for. Også er det den første header som jeg selv har lavet.

I går var jeg til Dynamitcrop i Dreampapers og som altid er det et flot arrangement som Annette laver og det var superhyggeligt i samvær med en masse søde og kreative scrappere.

Til slut vil jeg ønske jer alle en rigtig god sommer :o)

12 kommentarer:

Mutte sagde ...

Ja, nu er det blevet sommer på din blog. Flot header.

lam sagde ...

total lækker header, gid jeg kunne finde ud af det, nu må jeg vist snart få det blog kursus.

tak for dejligt selskab i går.

Betina Olesen sagde ...

Super flot header du har fået lavet, det har jeg til gode at lære endnu....
Men ja, det er skønt at vi går den lyse tid i møde...

Hygge fra Betina

Anne Bente sagde ...

åhhh, så flot header, bare jeg kunne finde ud af det:)

maria sagde ...

Super flot header du har fået, rigtig sommeragtig :0)

Netti sagde ...

Bare jeg kunne finde ud af sådan noget. Det ser vildt godt ud! Imponerende.

Jette / ma11edina sagde ...

Wow for en lækker header!! Kan da kun blive i dejligt humør ved at kigge ind på din blog nu! Totalt lækre farver og motiver du har valgt!

piabau sagde ...

Super flot header, godt at høre at I hyggede jer mens vi var i Helsingborg til ScrapEvent. Du må også have en rigtig dejlig sommer

Connie sagde ...

Nej, hvor djligt sommerligt. Super flot.

Kikke forbi min blog og se hvad jeg har til dig.;o)

Annette sagde ...

WOW - hvor vildt. Din nye header er da helt vild fantastisk flot. Virkelig en af de flotteste danske header jeg har set. SÅDAN - du er for sej.

Annette sagde ...

... ja, jeg har også noget til dig på min blog.

Kornum sagde ...

sUPER FLOT header :)