PIN IT

søndag den 20. april 2008

Spirende forår og sommer på vej.....

Det er længe siden jeg har lavet noget til min blog, ikke fordi jeg ikke har lavet noget men tiden er bare fløjet afsted. Jeg har lavet 3-4 LO som jeg ikke kan vise i øjeblikket men jeg alle LO´er jeg blevet meget tilfredse med.
Arbejde, hobby, rengøring tager tid....også går jeg til linedance og i perioder har jeg danset to aftener om ugen i ganske hyggeligt selskab - jeg elsker det :o)
...og nu er sommeren på vej, det varer ikke længe før maj er her - også går det stærkt, jeg håber bare at sommeren bliver ca. 10 gange bedre end sidste år, hvor jeg havde sommerferie med 3 ugers regn. Jeg har fået lavet fire stempel kort og et hav af 3D kort, men i dag viser jeg "kun" de 4 stempelkort. Jeg har brugt de flotte nye basic grey ark og Graphic 45 som jeg har købt i dreampapers.dk.

Jeg har et spørgsmål: på Rakel stempel kortet synes jeg der mangler noget men jeg kan simpelthen ikke finde noget jeg har lyst til at sætte på...har du en ide ?



11 kommentarer:

Connie sagde ...

Jeg håber også sommeren bliver 10 gange bedre end sidst år, især når man nu skal holde ferien i Danmark.
Med hensyn til kortet, tror jeg at jeg vil satte lidt knapper eller blomster på, så det hænger sammen.

piabau sagde ...

Super flotte kort , flotte farver og søde stempler

troll13 sagde ...

Sikke nogle skønne kort du har lavet. Og nu kan jeg huske hvor jeg liftede idéen til mit kort med en sidende på en blomst ;o)

Jeg kan bare sige at sommeren kan næsten kun blive bedre end sidste år, vi lagde tilfældigvis tag på huset sidste år, det var en våd fornøjelse. Hillerød var værst ramt i hele Danmark ;o)

Netti sagde ...

Jeg ville sætte et lyst bånd på tværs af kortet bag stemplet sådan midt på hvis du forstår.
Ellers en gang superflotte kort du har lavet.

Sarah sagde ...

Jeg stemmer også for en sommer der er mindst 10 gange bedre end sidste år....
Fine kort.

lam sagde ...

super skønne kort som altid. jeg elsker den måde du bruger farver på i dine kort

maria sagde ...

Super skønne kort du har lavet.
ja sommeren kan da kun blive bedre :0)

Anne Bente sagde ...

åhhh igen nogle helt utrolig flotte kort du har lavet :)

Jannet sagde ...

Sikke nogle skønne kort du har fået lavet

Linda sagde ...

De er så flotte dine kort - det med sommeren kan da kun blive bedre :0) Jeg vil også sige lidt blomster eller et bånd.

Pialine sagde ...

Tak for alle de gode ideer til mit lidt "bare" kort - det sjove ved det er at kortet blev solgt i dag på arbejdet sammen med kortet ved siden af og min kollega synes kortet er som det skal være :o)
Knuzzer
Pialine