PIN IT

søndag den 11. maj 2008

Mors dag

Så blev det mors dag og hvilken herlig dag med masser af dejlig solskin og varme. Jeg har rigtigt nydt vejret udenfor i dag. Jeg har siddet og farvelagt stempler, klippet 3D billeder ud til kort og læst i en spændende bog og været sammen med familien især min mor.

Jeg har lavet nedenstående som et kært minde til min mor, da jeg synes en buket blomster hurtigt er væk og min mor blev utrolig glad for tingene, jeg havde også givet 100 kr, så kan min mor vælge at købe blomster eller bruge pengene på hende selv :o)

Rammen og papir er købt i Dreampapers

8 kommentarer:

Netti sagde ...

Sikke en kanon idé at give hende et billede. Det ser supergodt ud.
Jeg kan godt forstå at hun blev glad for det :o)

Majer sagde ...

Rigtig god idé at lave sådan en ramme til hende. Kan godt forstå at hun blev glad!!

Linda sagde ...

Hvor er det en flot din morsdags gave. Det er nemlig så fedt at give nogen noget når de sætter pris på det. Det kan jeg godt forstå din mor gør. For du er super dygtig.

lam sagde ...

genial ide med sådan nogle ting i stedet for en buket blomster og smukt lavet som altid

piabau sagde ...

En rigtig sød gave

Jette / ma11edina sagde ...

Det var da en rigtig god ide og smuk tanke, forstår helt sikkert at hun blev glad for det. Super flot er det jo også!

Karina sagde ...

Sikke en sød gaveide. Flot!

Sarah sagde ...

Jeg har slet ikke fået skrevet en kommentar til dig før.
Det er en rigtig god ide med en ramme til din mor på mors dag. Det er meget mere værd end blomster...