PIN IT

søndag den 8. juni 2008

Kreativ blogger award

Jeg har valgt følgende til at modtage Kreativ Blogger:

Annette : Jeg giver denne award retur til Annette fordi du går aldrig forgæves, du får altid hjælp når du er gået i stå og samtidig er hun utrolig kreativ.

Annika : ...da Annika altid har fantastiske gode råd og altid er villig til at hjælpe samt har en dejlig personlighed.

Connie : ... fordi hun laver nogle helt fantastiske projekter, bla. LO´er, kort, altered ting, pileflet ....en rigtig dejlig inspiration.

Else : ....Else finder altid en løsning på de udfordringer du søger, er helt fantastisk til at finde rundt på nettet og er simpelthen så kreativ.

Karen : ...fordi jeg nyder at følge med i Karen´s spændende og kreative indlæg samt at der altid er et godt link /vink til kreative steder

Jeg kunne blive ved med at give denne award, da jeg kender så mange kreative og helt fantastiske scrappere/ kortmagere.

Ingen kommentarer: