PIN IT

tirsdag den 22. juli 2008

En brilliant web award

Jeg har modtaget en brilliant award fra Connie, tusind tak for den, det luner altid når der er en der tænker på dig :o)


The rules for this award:1. The winner can put the logo on her blog.2. Link the person you received your award from.3. Nominate at least 7 other blogs.4. Put links of those blogs on yours.5. Leave a message on the blogs of the girls you've nominated

Jeg giver awarden videre til disse syv piger fordi de inspirerer mig dagligt med deres altid kreative måde at arbejde på og dele denne viden med andre.

Annette jeg takker fordi du altid er villig til at dele din kreativitet med mig og andre.

Connie du får denne award retur fordi du altid er en kilde til inspiration samt fordi du deler din kreativitet.

Annika din hjælp er uvurderlig, du står altid til rådighed hvis jeg bøvler med PC´en eller mangler noget til at lave et bestemt kort.
Lisette din energi og kreativitet er en kilde til evig inspiration - tak for det....og for 1-2-3 scrap

Sofie for din altid søde og hjælpsomme måde at være på samt din kreativitet.

Netti for alle dine søde kommentarer og din kreativitet samt for 1-2-3 scrap

Sarah for din altid søde og hjælpsomme måde at være på og inspiration fra dine superskønne kort.

Det var de syv jeg skulle give væk, men jeg bliver inspireret af mange andre dygtige og superkreative scrapper. En har dog skilt sig ud ved her på det sidste at lave de skønneste layouts og kort, så jeg bøjer reglerne lidt og giver en ekstra award til Annebente, som tak for en super inspiration :o)

6 kommentarer:

madamtridse sagde ...

Hej Pialine
Det er nogle flotte kort du har lavet,
Jeg har givet dig en award, kig på min blog.

Forsat god sommer
Hilsen
Gitte

lam sagde ...

tusind tak for awaerden og ikke mindst de søde ord, det varmer rigtig meget

Sofie sagde ...

Tusind mange tak for de dejlige ord og awarden;0)

Connie sagde ...

1000 tak, Pialine. Glæde mig til vi ses onsdag.

Anne Bente sagde ...

åhhhh 100000 tak for awarden, og de søde ord du har skrevet, jeg er helt rørt :)

Annika sagde ...

Tak for den Pialine..
Havde ikke liiige fået hentet den før nu :$
(og tak for i onsdags).