PIN IT

søndag den 27. juli 2008

Oprydning i scrapsager fører mange ting med sig.....

Denne weekend er brugt på at få ryddet op i alle mine scrapsager, så derfor købte jeg en Ikea kommode. Ved en fejl købte jeg en stor, jeg havde egentlig fået kig på en kommode der fylder det halve, men det viste sig nu at være en god investering da jeg havde mange flere scrapting end jeg egentlig var klar over ;o)

Jeg har fået flyttet alle mine scrapting væk fra stuen, så nu har jeg sørme fået en stue igen ha ha...





...men sådan noget oprydning fører altid mere oprydning med sig, så jeg har fået smidt 4 sække med affald i containeren plus diverse hengemte ting som jeg aldrig bruger mere. Jeg har også fået smidt 5 sække tøj ned til tøj-containeren uha hvor har jeg gemt meget. Så alt i alt nyt flot soveværelse ( købte også lige lidt nyt til det) og ny stue ...ikke dårligt på grund af en weekends arbejde men føj hvor var det varmt...:o)

14 kommentarer:

Linda sagde ...

Hvor en energo du har lagt for dagen. Men det er bare så lækkert når det er gjort. Det er en rigtig lækker komode du har fået købt dig.

Sarah sagde ...

Ikke dårligt med lidt oprydning - det er bare så skønt bagefter.
Det ser super ud med den nye kommode og det hele....

Tusind tak for den fine award.

Rikke Eskildsen sagde ...

Det ser bare godt ud. Jeg bliver helt misundelig ;0)
Det er altid dejligt at få ryddet ud, kender godt det med at gemme (næsten)alt :0)

madamtridse sagde ...

Ja det ser rigtig godt ud.
Det var vist heldigt at du fik købt en forkert str. kommode.:o)
Det er rart engang imellem at få rydet ud. Så er der plads til lidt ny. ;o)

lam sagde ...

det altid dejligt at få ryddet op i gemmerne. Den komode ser da ud til at være en god invistering

Betina Olesen sagde ...

Hold da op der har været gang i oprydningen.... det ser ski godt ud.... og det er altså dejligt når man kan finde sine ting...Ik..

Hygge fra Betina

Jette / ma11edina sagde ...

Hvilken energi i denne varme,men det er nogle dejlige resultater. Fed kommode du har købt, de rumdelere er da geniale!

Connie sagde ...

Hold da op hvor det ser godt ud. Tog du ikke nolge før billeder også vi må se;o)

Nej, det er altid lækkert at få rydt ud, det er næsten så at rydt op ind i sig selv også. En lækker fornemmelse.
Vi ses snart.

Annika sagde ...

Ihh hvor skønt at se - og dejligt når det er overstået.
PUHA, sikke mange kcal der må være forbrugt på det :)

Pia sagde ...

Ja det er dejligt med oprydning, har også flyttet mine scrapsager fra stue og op på førstesalen, så nu er det til at overskue hvad man har,næsten. Den kommode ser super god ud og tror det var godt du kom til at købe den store.

Anne Bente sagde ...

wawww hvor ser det lækkert ud, jeg kunne også godt tænke mig at få mit scrap væk fra stuen, vi kan i hvert fald ikke finde klaveret mere hehe

mermic sagde ...

Det ser bare rigtig lækkert ud. Flot kommode :-)

madamtridse sagde ...

Hej Pialine

Jeg har givet dig en Award. Kig på min blog

Scrap hilsen
Gitte Amager

madamtridse sagde ...

Hej Pialine

Jeg har givet dig en Award. Kig på min blog

Scrap hilsen
Gitte Amager