PIN IT

søndag den 24. august 2008

Se lige hvad jeg har fundet ....genialt!

Se lige hvad jeg har fundet navnemadkasser - det manglede jeg da min søn var lille!
Navnemadkasser....også kan du fryse flasken med evt. saftevand/juice og samtidig bruge den som frostkøler til maden. Det er da smart....og der er mange andre gode ideer på hjemmesiden.

Lille madkasse med "indbygget" drikkedunk, der kan lægges i fryseren... Bemærk at du kan
bestille med det navn der skal stå på madkassen :o)


Selv forældre kan købe en lækker madkasse.
”Fars madkasse” tåler opvaskemaskine, mikroovn og frost.

6 kommentarer:

alfie sagde ...

super søde - der er bare aldrig nogen med mine børns navne.:-(

Karina sagde ...

Ja det er utroligt, hvad man kan få. Søde kasser.
God søndag til dig ; )

Anne Bente sagde ...

utroligt hvad de finder på, at lave, de var jo flotte også, rigtig god søndag :)

Netti sagde ...

Hvor er de flotte. Sikke en god idé.

lam sagde ...

ja de er godt nok smarte

linda.k sagde ...

ej hvor smarte, tror lige jeg må gemme det link. Tak for tippet :)