PIN IT

lørdag den 20. december 2008

Jeg har modtaget denne flotte Jule Award

Jeg har modtaget denne jule award fra Gitte madamtridse med de sødeste ord...tusind tak Gitte.

Pialine, fordi jeg er rigtig glad for at ha' mødt dig det er altid hyggeligt at være i selskab med dig. Du er altid i godt humør og et glimt øjet. Laver nogle super skønne scrapting.


Jeg vil forsøge at finde nogen der ikke har modtaget denne søde jule award:

Annette madsen-larsen fordi du altid er så positiv, kreativ og laver de skønneste layouts og kort.

Sofie fruhansenscrap fordi din blog er meget inspirerende og det er skønt at følge med i hvad du finder på af kreative ting.

Lisette scrapbookingbylisette fordi jeg til stadighed bliver imponeret over hvor mange forskellige Layouts du laver :o)

Netti nettisscrapblog fordi du laver så mange kreative ting og det er en fornøjelse at følge din blog samt vi har nogle gode "pudekampe" ;o)

Pia piabau fordi du laver de "fedeste" ting og jeg bliver tit inspireret af din blog.

Sarah sarahs-verden fordi du laver de skønneste kort og deler gerne ud af din inspiration.

Jeg kunne blive ved for der er så mange skønne scrappiger :o)

2 kommentarer:

Pia sagde ...

Tusind tak for awarden og de søde ord, den er jeg glad for. Du må have en dejlig søndag.

Sarah sagde ...

Tusind tak for awarden - den er jeg glad for.
Jeg vil lige ønske dig en rigtig glædelig jul og et godt nytår.
Tak for hyggelige timer i det gamle.