PIN IT

torsdag den 29. januar 2009

Sød award modtaget....

Jeg har modtaget denne søde award fra Gitte, som altid er sød og hjælpsom. Tusind tak for denne award.



The Lemonade Award is given by a previos winner to 5 bloggers who have shown great attitudes and/or gratitude this week. It's a great way to show these people that you appriciate them. All you have to do is:
1.Put the logo on your blog or post.
2. Nominate at least 5 blogs and be sure to link your nominees within your post.
3.Let them know that they have received this award by commenting on their blog.
4.Share the Love and link to this post and the person from whom you received your award.
I would like to pass this award along to the following people:
Hmmm jeg kunne give denne award til mange og jeg må kun vælge fem, det bliver svært, men jeg prøver:

2 kommentarer:

Connie sagde ...

God morgen, Pialine.

1000 tak for den fine award. Du får den selvfølgelig igen.

Ha en go weekend. Skal du til crop i Dreampapers???

Knus

Pia sagde ...

Tusind tak for awarden, den er jeg rigtig glad for. Du må have en dejlig fredag.
Knus Pia