PIN IT

lørdag den 10. januar 2009

Supersød Award - tusind tak...

Jeg har modtaget denne supersøde Award fra troll13-Rikke - den er jeg rigtig meget glad for, tusind tak for den :o)

Denne bloggen invisterer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold!"Disse bloggene er usedvanlig sjarmerende og søte,og formålet er å finne og være venner.De er ikke opptatt av utmerkelser eller selvhevdelse.Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelsene er kuttet vil enda flere vennskap ha forplantet seg.Vær vennlig og gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!Gi denne awarden til åtte bloggere som igjen må velge seg nye åtte.

Jeg sender awarden videre til:

Annette
Annika
Betina
Lisette
Brit
Connie
Maria
Netti

4 kommentarer:

Netti sagde ...

Tusind tak for den søde award :)

Connie sagde ...

1000 tak for den fin award, Pialine.

Du får den tilbage fra mig ;o)

Ha en god dag, søde

Betina Olesen sagde ...

Tusind tak for awarden, det varmer at få sådan en....

Desværre har jeg slet ikke fået blogget i det nye år, men jeg er sikker på at jeg snart tager mig sammen ;-)

Hygge fra Betina

Annika sagde ...

Tusind tak Pialine... Så fik jeg endelig "hentet" den :$