PIN IT

tirsdag den 24. marts 2009

Så er jeg ved at være på igen.....

Jeg har været total udmattet i marts måned og er nu ved at komme til hægterne igen. Med en del arbejde samt mange private ting har det været en hård måned. Jeg har lige haft 4 dages miniferie i forbindelse med min fødselsdag og det er gået forrygende godt selvom når jeg får gæster så går jeg altså lige amok i rengøring he he. Det er vist første gang jeg har vasket gulv kl. 23.00 om aftenen ;o) ....men det blev en fantastisk hyggelig dag med familie og venner :o)

Jeg er også blevet færdig med 25 konfirmationskort, som jeg desværre ikke kan vise her da jeg glemte at tage et billede af dem. I går på min fridag fik jeg slappet rigtigt af ...der var ingen rengøring :o)....så jeg fik lavet et kort. Jeg har brugt Graphic 45 som baggrundspapir, klippet sommerfugle ud af Basic Grey ambrosia, brugt scrappers net, farvelagt med inktense farveblyanter og puttet glimmerlim på.

11 kommentarer:

Tanja sagde ...

Hvor er det bare et rigtig flot kort - Jeg er vild med de sommerfugle... :o)
Mange lækre detaljer og nogle fede farver...
Scrapknuzz Tanja

Karina sagde ...

Meget lækkert kort i dejlige farver.
Tillykke med fødselsdagen, for et par dage siden ; )

sonja sagde ...

hvor er det et skønt kort,og de sommer fugle er bare så flotte.hav en god dag...

Jenny sagde ...

Vilket jättesött kort!Fjärilarna/sommerfuglerne är superfina. Och stämpel är bara för söt :-)
Du är så duktigt och inspirerar mig alltid till att prova nya saker.
Kram, kram

madamtridse sagde ...

Tillykke med fødselsdagen. :)Det lyder til at du havde en dejlig dag trod rengørinen. (Men jeg kender det god man ligger altid total vandret inden gæsterne kommer). :)

Hvor er det et rigtig flot kort du har lavet. Super skønne detaljer. Vild med sommerfuglene. :)
Tak for din søde kommentarer den varmer. :)
Nu må du passe godt på dig selv. Vi ses
Knus Gitte

Connie sagde ...

Skønt kort med de søde sommerfugle. Mange søde detaljer.

Forsæt go uge. Vi ses snart. ;o)

lam sagde ...

Super flot farverigt kort

Pia sagde ...

Wooow Pialine et rålækkert kort, såå flot pyntet og skønne farver du har brugt. Du må have en god aften.
Knus Pia

Heidi sagde ...

du må da gerne fortsætte her med rengøringen ;o)) kender det godt - har det lidt selv på samme måde..

Rigtig skønt kort og i dejlige farver, rigtig god onsdag til dig og et forsinket tillykke med fødselsdagen

Gitte sagde ...

Håber du er ovenpå igen. Der skal jo være tid og overskud til det hele.
Et rigtig sødt kort og motivet er bare hänglär når det er bedst.

Mht. til de tusch du spurgte om på min blog, så er det permanente tuschfarver. Dem jeg har laves ikke mere - men en lignende udgave kan fåes flere steder. De kommer vist fra et firma, der hedder Letraset. Vandbaserede tusch er noget møg at bruge direkte på papiret - men disse alkoholtusch laver ikke streger.

Hav en god dag.
k.h. Gitte

Netti sagde ...

Dejligt at du er ved at være ovenpå igen. Sikke et virkelig flot kort du har lavet i dejlige farver.