PIN IT

søndag den 8. marts 2009

Veninde kort...

Jeg elsker weekender.....men jeg synes nu de er alt for korte ;o)
Jeg har fået lavet dette veninde kort, hvor jeg har brugt et fantastisk papir fra Blooming Beauty fra Terri Conrad Designs. Herunder har jeg vist både for og bagsiden af kortet og det er endnu mere skønt på indersiden af kortet, som vist herunder.
Jeg har brugt just rite "små stemplerne" på en skabelon jeg har lavet, hvor der er mulighed for at krydse de ord af man synes passer til den person som skal have kortet.



14 kommentarer:

madamtridse sagde ...

Ej et skønt kort du har lavet.Mums det papir er bare lækkert. Rigtig flot at du også har pyntet bagsiden af kortet.:)
En super god ide med at lave et skema til at krydse af i.Det må jeg huske.;)
Du må ha' en rigtig god søndag.
Knus Gitte

Connie sagde ...

Waww, super lækkert kort, incl. bagside og indensider. Hmm, det papir skal jg hvis have finger i også.

Ha en go aften, min gå jo nok med host og høj feber ;o((((

Brit sagde ...

Du er min store idol når det gælder kort.
Og jeg bliver nødt til at bande... For HOLD KÆFT hvor er det kort bare supersødt!
Jeg er vild med alle siderne... Jeg må i kortlære hos dig en dag...

Netti sagde ...

Virkelig flot lavet. Og ja du har helt ret..weekenderne er alt for korte!!

maria sagde ...

Wow et super lækkert kort, det med just rite stemplerne er simelhen genialt, det må jeg huske :0)

troll13 sagde ...

Super lækkert kort du har lavet, lækkert papir du har brugt, det skal da nok gøre lykke ;o)

lam sagde ...

Sikke noget skønt papir. Sød ide med at bruge stemplerne til afkrydsning

Pia sagde ...

wow super lækkert kort og så gennemført flot, ja weekenderne går alt for hurtigt. Du må have en god uge.

Karina sagde ...

Smar ide med afkrydsningen! Flot kort.

Gitte sagde ...

Åh - et skønt kort og en superide med at bruge de små stempler til at krydse ord af.

Marianne sagde ...

Tusen takk for nok en koselig kommentar i bloggen min!!

Påskeesken har jeg laget selv.
Oppskriften finner du her:

http://kreativhobby.no/page_info.asp?CategoryId=5369

Ha en fin dag!
Klem Marianne:)

Tanja sagde ...

Hvor er det bare et rigtig flot kort, mon ikke det gør lykke... :o)
Hvor er der bare mange lækre ting på din blog...
Scrapknuzz Tanja

Jenny sagde ...

Vilket superfint kort du har gjort. Urläckert både på utsidan och insidan.
Kramar
/Jenny

Pia sagde ...

Flot og gennemført kort Pialine, skønne farver og super kreativt med at bruge justrite til afkrydsnings skema. Du må have en dejlig søndag.
Knus Pia