PIN IT

mandag den 13. april 2009

Skøn Påskeferie....

Kender I det....ikke at skulle en hulens masse i påsken men bare gå og hygge og få gjort det lidt lækkert derhjemme ? Til gengæld er de næste 2- 3 uger temmelig hektiske så godt at jeg har kunne slappe godt af her i påsken. Jeg kunne sagtens bruge en uge mere, ha ha nu var jeg lige kommet så godt i gang med at nyde fridagene og godt i gang med lejligheden også skal jeg på arbejde hrmf...

Jeg har fået lavet 32 takkekort, 3 A5 konfirmationskort også et enkelt kort til samlingen ( øhh hvilken samling ?) ...har pt ikke ret mange kort for tiden ;o)


Jeg har brugt BoBunny papir og Fancy papir, mit nye datostempel, bånd og et magnoliastempel som jeg har farvelagt med Inktense.

Jeg håber alle har haft en dejlig påskeferie og nydt den :o)

7 kommentarer:

Pia sagde ...

Åh hvor har du været produktiv, flot kort med fine detaljer, ja sådanne fridage går hurtigt, kunne også godt bruge lidt ekstra dage til at scrappe i.
knus Pia

lam sagde ...

Wow det var da godt nok mange kort, jeg bliverhelt svedt ved tanken. Super sødt kort som altid

Linda K. sagde ...

Hvor har du nået meget i din ferie, lyder så skønt. Sikke et flot kort du har lavet, rigtig lækre farver! God tirsdag.

Karina sagde ...

Super fint kort. Er du vimmer... hvor har du lavet mange kort.; )

Cecilie sagde ...

Det var et kært kort. Og sikke en masse du har nået i påsken!

God fornøjelse med de næste hektiske uger.

Connie sagde ...

Yes, der er skønt med sådan nogle dage, Jeg har også nydt påsken og fået lavet en masse.

Super sødt kort du har lavet.

Ingen forsøg med lysene i nu.;O)

troll13 sagde ...

Hold da op, det lyder da helt vildt, så meget du har nået.
Super kort du har lavet.