PIN IT

søndag den 17. maj 2009

Tøsetur til Feddet .....

Endnu engang drog jeg og min veninde afsted på en tøsetur godt stresset begge to tidlig fredag aften....mon nu vi havde glemt noget, sidste gang glemte jeg mine læsebriller ti hi og måtte låne Hanne´s ;o).....denne gang glemte jeg 3D lim og selvfølgelig skulle jeg bruge det lige denne gang men som scrapper finder du jo andre løsninger ;o)

Lørdag morgen drog vi afsted til Ringsted sammen med pengepungen for nu skulle vi hygge og shoppe og mødes med mange fantastiske søde scrappere - vi glædede os helt vildt og alle vores forventninger blev indfriet og lidt til :o) ...hjem til Feddet og i gang med at lave kort - jeg havde et bestillingskort jeg skulle lave også fik jeg ovenikøbet lavet to tøsekort mere samt klippet en del 3D kort ud.




Det sidste kort med hjertefyrværkeriet er et stempel jeg lige har købt på SAM samt det lækre Maja design papir.
Lørdag aften hyggede vi os til Grand Prix og min favorit vandt nemlig Norge´s bidrag var helt fantastisk. Søndag gik vi en lang tur og sluttede af med en af de godt is også var det ellers hjemad. Det var en skøn tur - tak Hanne :o)

8 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

ejjjjj hvor er de bare flotte, og det nye stempel der mums:)

Connie sagde ...

Waww, et par lækker kort.

Det lyder til at i har hygget jer og fået klart hele verdens situationen.
Det var super hyggeligt, at mde jer på SAMs og spise frokost sammen.

Vi ses snart.;O)

Netti sagde ...

Det lyder da til at have været en vild hyggelig weekend. Flotte kort du har lavet.

Lina sagde ...

Hvor er det bare nogen skønne kort :) Og fedt fedt stempel.

lam sagde ...

det var hyggeligt lige at sludre på SAM, 3 forskellige og på hver deres måde smukke kort

Charlotte sagde ...

Det lyder rigtigt hyggeligt! :-)
Super søde kort du har lavet.
Jeg er ret så vild med hjertefyrværkeriet. Det er skønt! Har aldrig set sådan et før. :-)

Jenny sagde ...

Men sååå söta kort...
Jag som älskar rosa (ljusröd), tycker att de två korten är helt fantastiska. Och vilka otroligt söta stämplar.
Jag har förresten bestillt hÄnglarna och tar med dem i nästa vecka (28-29 maj).
Kram, kram

Pia sagde ...

super flotte kort, kan se du også har købt støvdragere til at sætte i midten af blomsterne