PIN IT

søndag den 7. juni 2009

Lidt af hvert....

Jeg har fået bestillinger på drengekort, så her er det første som jeg fik lavet færdig i dag. Jeg har fået sorteret alt mit papir også restepapiret og dette kort er lavet af rester fra mine papirbunker ;o)


I torsdags have jeg fri, men en god kollega havde 25 års jubilæum og derfor tog jeg på "arbejde" en times tid til lidt festivas. Jeg fik lavet dette sjove kort af toiletruller med lidt inspiration fra Maria, der er tags i toiletrullerne hvori jeg har skrevet personlige ting.



Jeg var til en pragtfuld fødselsdag i Pinsen hvor vi hyggede os gevaldigt i det gode vejr hos en af mine veninder. I den anledning lavede jeg et mappekort til hende da hun ønskede sig et gavekort.


9 kommentarer:

lam sagde ...

Sikken en omgang sød ekort og som sædvanligt smukt farvelagt

Karina sagde ...

Hvor er du flittig! Rigtig lækre kort.

maria sagde ...

wow en masse super flotte kort du igen har lavet.

Jette / ma11edina sagde ...

Flotte kort alle sammen. Det med toiletrullerne er da super smart ;-). Flot flot mappekort også :D

Connie sagde ...

Super lækker kort, du har fået lavet. Dit wc-rulle kort har jeg jo set med fingerne og det er bare lækkert.

Det lyder herlig, at du har fået ryttet op i dine ting, der giver et større overblik over hvad man har.

Vi ses onsdag.

Pia sagde ...

wow Pialine hvor er det nogle super lækre kort og et flot album

Jenny sagde ...

Wow, vilka fina kort. Och vad söta hÄnglarna är :-)
Kram, kram

Netti sagde ...

Sikke nogle flotte kort du har lavet. De er virkelig flotte og med mange spændende detaljer.

madamtridse sagde ...

Uh det wc-rulle album er bare så skønt. Super lækre detaljer.
Kanon flotte kort. :)
Den foldning at det kort vil jeg gerne se live. Det ser godt ud. :)
Knus Gitte