PIN IT

onsdag den 8. juli 2009

Fødselsdagskort og en vunden blogcandy :o)

For et stykke tid siden var jeg så heldig at vinde en blogcandy hos Annette , men da kamaraet var lidt i udu kunne jeg ikke tage billede af det jeg vandt. Gitte var så venlig at hjælpe mig lidt med noget kameraforståelse så nu kan jeg igen tage nærbilleder, tak for hjælpen Gitte.

Jeg vandt Maya Road, journalering - det glæder jeg mig til at bruge har tit haft et godt øje til det, jeg vandt også en masse lækre bånd - tak for det Annette :o)




Jeg er nu blevet færdig med min fars fødselsdagskort, som jeg startede på i lørdags da jeg var på Scrap´n Dream. Jeg skal bruge det på fredag, men da min far ikke går på nettet kan jeg godt vise det her. På det lille billede er der vist indeni kortet.

4 kommentarer:

Karina sagde ...

Rigtig lækkert kort til din far, den weber er da forskøn og stemplet perfekt til.
Tillykke med den lækre candy.

Connie sagde ...

Hvor dit kort til din far bare blivet godt. Godt du fik købt grillen med tilbehør;O).

Ha en go dag.

madamtridse sagde ...

Tillykke med blogcandyen, skønne ting du vandt.
Hvor er det et skønt kort du fik lavet til din far. Super at du fik købt QKsættet. Helt perfekt med grillen og grilsættet inden i.:) Super flot lavet.
Jeg havde ikke de store problemer med magneten, jeg skulle lige rykke lidt rundt med dem. Men den lukker fint.:) Men den næste æske jeg er igang med, vil jeg gemme magneten så den ikke kan ses.
Du må ha' en dejlig torsdag.
Knus

lam sagde ...

hvor er det bare cool og maskulint dit kort