PIN IT

torsdag den 2. juli 2009


Jeg har modtaget denne udfordring af Connie - tak søde :o)
Man skal skrive 10 ting om sig selv.
1) Jeg er mor til en dejlig søn
2) Jeg har en skøn familie
3) Jeg elsker at hygge med veninderne
4) Jeg bruger alt for mange penge på min hobby
5) Er vild med TV krimier
6) Jeg elsker jordbær, chokolade, is, ærter, kartofler og laks og hader gule ærter, grønlang kål og lever
7) Jeg elsker alt hvad der har med jul at gøre
8) Jeg hygger mig gevaldigt med at lave kort
9) Jeg er vild med linedance
10) Jeg kan godt lide at give gaver
Jeg giver udfordringen videre til

5 kommentarer:

mette wad sagde ...

Rigtig flotte kort du har lavet og med skønne detaljer....

lam sagde ...

Som altid super søde kort og ejg glæder mig til vi ses i morgen

Lina sagde ...

Ked af at høre med veninden. Krydser alt hvad der krydses kan for et godt udfald *kram* Tak for udfordringen - vil straks lægge den op på min blog. Pas på dig selv - vi ses i morgen.

Connie sagde ...

Lækker kort, Pialine. Herrekort er total fedt, det er jeg vild med.

Vi senere ;O)

Jenny sagde ...

Tak för utmaningen :-)
Jag ska genast lägga upp den på min blogg :-)
Kram, kram