PIN IT

mandag den 6. juli 2009

Kan I holde varmen derude ?

Kan I holde varmen derude ? ....mit hjem er som en bageovn ...også om natten, men vi må ikke klage for vejret er jo supert, men nu letter varmen lidt i denne uge, så hjælper det nok lidt ;o)

Her er tre kort, to af dem har jeg været lidt lang tid om at lave og det sidste tja ha ha det var jeg såmænd også lang tid om at lave, men jeg blev distraheret af et godt selskab samt en masse fristende steder hvor der kunne købes en masse lækre ting, nemlig da jeg var på Scrap´n Dream i lørdags - super arrangement. Det sidste kort havde DreamPapers lavet en lækker skitse som vi kunne bruge til en konkurrence.

7 kommentarer:

Karina sagde ...

Supersøde kort allesammen.

troll13 sagde ...

Rigtig søde kort du har lavet her i sommervaremen :o)))

maria sagde ...

Super søde kort alle 3 du har lavet her i varmen :0)

Connie sagde ...

Så længde man hygger sig imens man laver kortene er tiden lige meget. Og selv tak for godt selvskab og masser af grin.

Og super flot kort.

Pia sagde ...

wow sikke rålækre kort i dejlige farver og søde søde stempler.
Du må have en dejlig dag.
knus Pia

madamtridse sagde ...

Tak for sidst Pialine det var bare så hyggelig dag vi havde. :)

Hvor er de kort bare skønne. Vild med de stempler. Den lille bi er bare cute. Du er kanon til farvelægningen, men du var også meget koncentreret.....Hi hi:)
Ja man kan blive så distraheret af godt selskab og alle de skønne scrapshoppe der var der.Så er det lidt svært at nå det man havde sat sig for....:o)
Hvor er det et lækkert QKsæt du fik købt. Jeg tænket på at købe det sammen. Jeg er ret vild med alfabetet.:o)

Du må forsat ha' en dejlig uge. Vi ses snart igen.
Knus Gitte:)

Jenny sagde ...

Vilka supresöta kort. Jag tycker extra mycket om stempeln med pigen som sitter ned. Åhh så söt.. :-)
Men.. har ni varmt i dk? Själv har vi mest regn och ganska kallt...