PIN IT

fredag den 21. august 2009

Sommerferie endnu en uge.....:o)

Jeg har haft travlt i min sommerferie på den gode måde :o) Rigtig mange hyggeture til veninder, familie og steder, som jeg i min travle hverdag ikke har haft så meget tid til. Hvor er det skønt at jeg har kunne bruge min tid som jeg har lyst.

En del af jer har spurgt til, hvordan man laver digital stempelkort og det er meget nemt især fordi du på denne hjemmeside charmedcardsandcrafts kan købe nogle skønne digit stempler, men også finde en supergod guide til hvordan du kan downloade og forstørre stemplerne, så du kan bruge dem. Der dukker flere og flere digitalstempel hjemmesider frem - jeg har kig på en til, som er ved at komme med nye søde stempler, jeg skal nok linke til den, når jeg har købt de nye digitstempler der.

Men jeg har da også i min ferie fået lavet lidt kreativt selvom der ikke har været meget tid til det da jeg har hygget lidt for meget ha ha ;o)

Dette kort lavede jeg på Free Scrap hos Annette i dreampapers til min absolutte ynglings "tante"


Jeg har også fået lavet et mini fødselsdagsalbum til min ynglings "tante" og onkel af deres sommerhus og det blev de meget glade for. Her er nogle af LO´erne, men billederne er ikke så gode da de er taget gennem plastiklommen, men I kan få en ide om albummet.




Her er et par kort jeg har lavet og disse to stempler har jeg lånt at min søde veninde Else :o)

7 kommentarer:

Karina sagde ...

Rigtig flotte album og kort. Og det øverste er jo endnu flottere IRL.
God weekend til dig.

Pia sagde ...

rigtig søde kort og album. Du må have fortsat god ferie.
Knus Pia

Connie sagde ...

Flot, flot kort og super album, er spændet på at høre hvad de siger til det.

Øm, er det ikke efterårsferie du har den sidste uge ;O)

Forsæt god ferie.

Knus

Linda K. sagde ...

Hvor ser det hele bare godt ud, meget flotte kort du har lavet. Og ... rigtig god ferie en uge endnu. Bare det var mig.

Nikolette sagde ...

Det er da ærgerligt, at du ikke har tid til så meget scrap i din ferie ;-)
Søde ting du har fået lavet!

Maya sagde ...

Så flotte album og kort du hadde laget!!
Falt så for det sommerfugl kortet,det var nyydelig!
Klem fra Maya:)

lam sagde ...

Super flot album og nogle skønne kort