PIN IT

onsdag den 16. september 2009

Bagud med alting....

Hold da op hvor er jeg bagud med alting efter min sommerferie.....nu da jeg ikke længere bestemmer over min egen tid ;o) Kender I ikke det, tiden flyver bare afsted, men så længe du gør det du har lyst til så er det nok ikke så slemt, tingene tager bare længere tid :o)

Her er et bestillingskort, som jeg skal aflevere i dag, det blev færdigt i går aftes.



Det er første gang jeg bruger min Martha Stewart punch og jeg synes den bare er supergod. Ellers har jeg brugt restepapir, bånd fra Karen Marie og punch fra Stampinup.
Ka´I allesammen ha´en dejlig dag.
Knuzzer

5 kommentarer:

Tanja sagde ...

Det er et rigtig sødt kort og jeg er vild med stemplet...
Lækre farver og skønne detaljer... :o)
Scrapknuzz Tanja

Pia sagde ...

Et rigtig sødt kort i dejlige farver, ja den punch er super lækker. Du må have en god dag.
knus Pia

maria sagde ...

rigtig rigtig sødt kort i nogle lækre farver
Ses vi i aften ???

Netti sagde ...

Lækkert kort du har lavet.

Jenny sagde ...

Supersött kort :-)
Jag har också stemplen... den är ju bara såå söt :-)
Kram