PIN IT

søndag den 8. november 2009

Lidt julekort m.m.

Jeg har været til dreampapers sidste kortmarathon snøft, men hvor havde Annette arrangeret en skøn dag/aften hvor vi havde tre skønne workshops, gode udfordringer, hemmeligheder, fantastisk aftensmad og superskønne og sjove kortdamer. Alt i alt i pragtfuld dag og aften. Her er nogle af de julekort jeg fik lavet ....hos mig tager sådan et julekort laaaang tid at lave, der skal tænkes, findes papir og dimser og ideer, men sjovt er det :o) Det første julekort var jeg så heldig at vinde 1. præmien på :o) ...det andet julekort har jeg brugt masser af glimmer og flower soft.


Gitte har for et stykke tid siden tildelt mig disse to awards, jeg har ikke haft tid til at hente dem men jeg er meget glad for dem - tusind tak Gitte.

6 kommentarer:

Karina sagde ...

Super søde kort. Tillykke med at du vandt.

Pia sagde ...

super søde julekort og tillykke med 1. pladsen også et dejligt kort med sødt motiv. Du må have en dejlig uge .
knus Pia

Sofie sagde ...

Hej Pia:0)
Jeg gik ind på min NetworkedBlogs og under Feedsettings. Du har flere muligheder på redigeringer:0)
Håber det hjalp.
Knuser

Skøøønne kort!

Grete sagde ...

Kom lige forbi din blog på Facebook (via Sofie) Du laver nogle rigtig fine ting, bestemt et besøg værd, så nu er du tilføjet min blogliste. Sikke nogle SKØNNE julekort du har lavet.

Jenny sagde ...

Supersöta kort :-)
Grattis till vinsten.
Men snyft - att Dreampaper lukker...
Kramar

madamtridse sagde ...

Ih hvor er de julekort bare skønne.
Tillykke med at du vandt, det er også bare så sødt.:)
:)Tak for dine søde kommentarer på min blog.
Ses vi d. 25?? :)
Knus.