PIN IT

tirsdag den 8. december 2009

Elsker dette julestempel....

Så er jeg færdig med bestillingskort og stjerner i denne omgang og kan igen koncentrere mig om julekort. Jeg er total bagud med julekort og ville have ønsket at jeg var startet lidt før :o) Kender I det ?
Stemplet med nissepige der sidder i en gaveæske forelskede jeg mig i sidste år, men da var stemplet allerede udsolgt, så jeg har ventet tålmodigt på om det nu ikke kom igen her til jul og minsandten om ikke det lige pludselig var der, så jeg måtte fluks købe det.



Her er to mere af disse søde små kort hvori der er en tag indeni kortet.







Tak fordi du kiggede forbi - ha` en dejlig dag.

5 kommentarer:

Connie sagde ...

Sikke søde julekort. Kan godt forstå du kan li´den søde nissepige i kassen.

Ha en rigtig go dag.

Knus

Karina sagde ...

Rigtig søde julekort. Jeg kan godt forstå, at du faldt for pigen i papkassen, hun er også sød.
Jeg har lavet julekort hele året til Scrapsisters julekortskonkurrence så nej manglende julekort kender jeg ikke til. Jeg har det næsten omvendt. Jeg orker næsten ikke flere julekort ; )
God december til dig.

madamtridse sagde ...

Ih de julekort er bare så flotte også IRL :) Jeg kan godt forstå at du godt kan lide det stempel,hun er også rigtig sødt. Julemanden er jeg også vild med. :)
Jeg har fået fat på de god jul stempler du har brugt på kortene. :)
Du må ha' en rigtig dejlig december. Håber vi snart ses igen.
En masse juleknus til dig fra mig.:)

Pia sagde ...

så herlige julekort og ja super søde motiver. Du må have en god aften.
knus Pia

Linda K. sagde ...

Du har altså fået lavet nogle rigtig rigtig flotte julekort - tak for kigget. Og jeg synes også at den nissepige i kassen er fantastisk!