PIN IT

torsdag den 24. december 2009

Glædelig jul til alle

Kære alle
Efter en december måned der bare fløj afsted og hvor alle mine kreative planer ikke blev udført, ja så gik alting jo alligevel :o) Jeg har dog planer om at være en hel del mere struktureret til næste år, så det vil jeg allerede arbejde på her efter denne jul. Mere om det senere.

Nu vil jeg ønske jer alle en fredfyldt og glædelig jul og tak til alle jer der har været så søde at lægge en kommentar på min blog - det har lunet og jeg bliver så glad hver gang :o)

Her er en julegave, som jeg har lavet til mine forældre stærkt inspireret af Kit, som sidste år lavede det samme til sin familie. Mine forældre er ikke online, så derfor kan jeg godt vise julegaven nu.  Julegaven er penge til 20 nr af Hjemmet, som mine forældre holder af at læse. Så sshyy ikke fortælle noget til dem ;o)





12 kommentarer:

Sarah sagde ...

Jeg vil gerne ønske dig og dine en rigtig glædelig jul.
Håber at I får nogle dejlige juledage.

Mutte sagde ...

Sikken en god gaveide, det er altid så svært at finde på noget.
Du ønskes en Rigtig glædelig Jul til dig og dine.

madamtridse sagde ...

Kære Pialine
Jeg vil ønske dig og din familie en rigtig dejlig jul.

en utrolig sød gaveide. Flotte detlajer. :)
knus Gitte

alfie sagde ...

En rigtig sød dåse og god ide.

Du ønskes også en glædelig jul og et godt nytår.
Julehilsninger fra
Alfie.

Annette sagde ...

Super flot gave du har lavet til dine forældre. Håber de blev glade for den, og at i alle havde en skøn juleaften.

Glædelig 1. juledag,
Annette

Pia sagde ...

wow så flot æske og den blev de helt sikkert rigtig glade for. Du må have en forsat glædelig jul og et godt og kreativt år.Altid hyggeligt at besøge din blog, du laver så flotte ting.
knus Pia

Anne Bente sagde ...

Lige en forsinket julehilsen, jeg vil ønske dig en rigtig glædelig jul.

Karina sagde ...

Sikke en sød og anderledes julegave. God ide.
Jeg håber, at du har haft en god jul.
*knus*

lam sagde ...

Hvor er den skøn. Glædelig jul

Linda K. sagde ...

Sikke en rigtig sød og sjov ide, og bare en super flot indpakning du har lavet der :).

Håber du har haft en skøn jul og forsinket glædelig jul og håber du får et godt nytår. håber snart vi ses.

Maya sagde ...

Så masse herlige og flotte kort du har laget!
Og for en flott julepresang til dine foreldre!!
Ha ett riktig godt og kreativt nytt år!
Klem fra Maya :)

Gitte sagde ...

Ja, tiden løber stærkt - så her et forsinket ønske om en god jul - og et "i tide" ønske om et rigtig godt nytår.

Rigtig god ide med dåsen, som er rigtig flot pyntet.