PIN IT

søndag den 3. januar 2010

Første indlæg i år og første LO i år...

Jeg synes det er svært at komme i gang med det kreative igen efter en hektisk december måned hvor jeg slet ikke nåede alt det jeg ville, men så er det godt at jeg får en del bestillingsarbejde som så får mig til at komme lidt i gang igen :o)

Her er et LO, som er det første jeg har lavet i et år samt i år. Jeg havde den fornøjelse at holde nytårsaften med denne dejlige hund, skønne Bella. Dette LO blev lavet til en fantastisk instruktør, som slider og slæber for os linedansere, så vi kan lære de nye danse. LO´et er min tak for alt det jeg lærer og for alt det sjove og hyggelige samvær der er skabt.



Jeg håber I alle er kommet godt ind i det nye år :o)

3 kommentarer:

Karina sagde ...

Flot hundelayout og god måde at sige tak på.
Godt nytår.

Jenny sagde ...

God fortsättning på det nya året. Visst är det en fin idé att säga tack med en LO :-) Jag brukar själv ge min mor en LO i gave varje jul och till varje födelsedag. Det brukar hon bli så glad över...
Kram, kram

Connie sagde ...

Wauww, du har da ikke helt glemt at scrap. Super lækkert layout.