PIN IT

mandag den 1. februar 2010

Hyggetimer i lørdags....

Der var dømt hyggetimer i lørdags med en masse andre søde og kreative scrappere og for en gang skyld nåede jeg det jeg havde sat mig for, nemlig et lille mini-album samt 2½ kort. Det var dejligt igen at være sammen med scrappere en hel dag, jeg kunne rigtig mærke at det havde jeg savnet, inspirationen, hyggen, humoren og ikke mindst shopping ;o)

Her vil jeg vise to bestillingskort. Politikortet var lidt af en udfordring, da jeg ikke havde noget politistempel. Jeg søgte lidt på nettet og fandt et billede som jeg mente kunne bruges.

Tak fordi du kiggede forbi - jeg ønsker jer alle en dejlig uge...

5 kommentarer:

Karina sagde ...

Det lyder hyggeligt, med en hel scrapdag. Søde kort.

Jenny sagde ...

Det låter som om du hade en härlig dag :-) Jag har lagt mer tid på hästar än scrapping sista tiden. Men en del saker har jag ändå hunnit med - och snart blir det nog en LO för varje favorithäst ;-) Idag har jag suttit och försökt handla på Stämpelgården (för gavekortet jag fick av er) men det är så svååårt att bestämma vad jag vill ha. Vill ju köpa sååå mycket... behöver fundera lite... Kram, kram

LaChris sagde ...

Hvorfor har jeg først fundet din blog nu!!?? Super hyggeligt at besøge dig! De kort er rigtig søde. Kan du ha en rigtig festlig fredag!

Pia sagde ...

wow så flotte kort med mange fine detaljer. Du må have en dejlig weekend.
knus Pia

Connie sagde ...

Hr. betjent er da blevet god. Fin løsning.