PIN IT

søndag den 12. september 2010

Scrap´nDream...hmmm ...jeg elsker simpelthen...

Srapn´nDream ...hmm....jeg elsker simpelthen det arrangement. Endnu et superflot arrangement holdt af Annette og  Brit. Tak for det !! Jeg hyggede mig gevaldigt meget i selskab med de mest kreative scrappere jeg kender :) Øjj hvor fik jeg snakket, mit hoved summede helt da jeg kom hjem ....lol
Jeg fik da lavet to fødselsdagskort - kan ikke vise dem endnu og et layout til en julegave, ....tak for hjælpen Connie :)
Jeg vil derimod vise et bestillingskort jeg tidligere har lavet men ikke fået lagt på bloggen.


5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Flot kort og hyggeligt at hilse på dig igen.

LaChris sagde ...

Nåååh hvor er det et supersødt kort!

madamtridse sagde ...

Hvor er det kort bare utrolig flot. Super detaljer.
Tak for igår det var super hyggeligt at se dig igen
Knus Gitte

lam sagde ...

Skønt kort og næste gang må vi snakke lidt mere ;O)

savita sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.