PIN IT

søndag den 15. maj 2011

Et fødselsdagskort til en skotsk veninde :)

Et fødselsdagskort til en kær skotsk veninde jeg først lærte at kende sidste år, da jeg besøgte min længe savnede skotske veninde, som fandt mig på FB. Jeg forsøgt at komme lidt skotskternede papir med på kortet.

Jeg er lige ved at komme ovenpå igen efter et forfærdeligt maveonde, også er jeg begyndt at tage en længe savnet hobby til mig som jeg kan mærke jeg rigtig slapper af til :o)

Ha´ en dejlig uge allesammen....

5 kommentarer:

alfie sagde ...

Et dejligt kort.

Connie sagde ...

Dejligt kort du har sendt til Skotland. Det skal nok falde i god jord.

Ha ewn dejlig tirsdag

Gasgrill sagde ...

Een interessante titel, vooral omdat het erg belangrijk om soms denken aan de mooiste en meest interessante lijnen die we lezen.

Pia sagde ...

super lækkert kort i flotte farver. Du må have en god weekend
knus Pia

Life of Nosheen sagde ...

Hvor er det bare en fin blog du har.
skal da helt sikkert være fast læser

tjek min blog, måske du har lyst til at følge mig også.