PIN IT

onsdag den 17. august 2011

Fik en lille udfordring ;)

Min gode veninde Connie gav mig en lille udfordring. Connie mente jeg altid lavede kort i stærke farver ...smiler...hvilket jeg jo også gør, da det er mine favoritfarver :)....så jeg fik denne lille udfordring , der gik ud på at lave to kort i pastelfarver....pastelfarver tænkte jeg...hmmm...det bliver svært da alt mit papir har en eller anden stærk farve i..., okay tænkte jeg, det må jeg prøve og det var ikke så let men her er så resultatet.


Nyder stadig min ferie :)

8 kommentarer:

Connie sagde ...

Hvor er de blevet søde. Søde sammensætning af farverne. Du kan da godt lave kort i lyse farver.

Nu kan jeg ryste i bukserne til jeg får en udfordring også.

Annette sagde ...

Super flotte kort du har lavet. Dejligt med udfordringer. Dejligt du nyder ferien. Min ferie slutter idag. Knuser

alfie sagde ...

Og den udfordring klarede du jo til UG. Så søde og lækre kort.

madamtridse sagde ...

Herligt med en udfordring. Den udfordring klarede du til et 12tal.:) Fantastisk flotte kort du har fået lavet.

Knus

Liv sagde ...

Wow, de er flotte!:)

http://livogditte.blogspot.com/

Elisabeth sagde ...

Hvor er de fine! Og generelt fine ting du laver :D

Tjek min blog og bliv måske fast læser :)
http://www.blog-thelastresort.blogspot.com/

Dortesjs sagde ...

og de blev da rigtig fine.. kender godt det med at blive i den samme gænge, men indimellem skal vi jo afprøve andre ting...

Steve Finnell sagde ...

you are invited to follow my blog