PIN IT

lørdag den 1. oktober 2011

Sommervejr ???...hmmm

Hmmm ...sommervejr 1. oktober...Vejret kan vist ikke lige finde ud af hvornår kalenderen siger sommer eller efterår ...lol...;-)

Connie og jeg har givet hinanden en udfordring med det skønne papir fra søstrene grene, temaet er rejser og der skal være syning på. Her er min ide :


Jeg har igen modtaget bestilling på tre kort, hvor farver og tema skal gå igen. En tak for invitationen, tillykke og tak for festen.





Og til sidst et kort med både pastel og stærke farver ;-)


Jeg håber I nyder solskinnet og den dejlige dag udenfor, jeg er desværre nødsaget til at blive indendørs men her da noget lunt indendørs også ...;-)

4 kommentarer:

Connie sagde ...

Fine kort du har fået lavet, incl. vores udfordring med sygninger på.

madamtridse sagde ...

Sikke nogle skønne kort du har lavet. Mange flotte detaljer.
De stempler du har brugt på dit udfordringskort er så lækre (har dem selv) :O)
Du må ha' en skøn uge
Knus

Sofie sagde ...

Super fine kort :)

frederikkehyldgaard sagde ...

Ser super flot ud!!:-)

Bliv fast læser af min blog, hvis du vil