PIN IT

søndag den 4. december 2011

Glædelig 2. advent søndag

Jeg har været lidt kreativ i denne weekend, det var jo indedag i lørdags :)
To julekort samt et fødselsdagskort til en kær veninde.



Jeg har også lavet en del til og fra kort - de kommer ikke rigtigt til sin ret her på bloggen - de er meget mere gyldne med masser af glimmer. De to stempler som jeg har brugt til et par af til og fra kortene fik jeg i adventsgave sidste søndag - jeg er ikke helt sikker på jeg er færdig med dem endnu. Jeg fik også en lækker chai te og en skrabekalender og chokolade : )
I dag har jeg fået de sødeste tre engler som jeg er blevet helt forelsket i , et stempel og en trip trap nisse :) Det er simpelthen så hyggeligt søndag morgen hvor der ligger de fineste pakker til mig :)





Ha´ en dejlig søndag aften og uge :)

8 kommentarer:

Jette / ma11edina sagde ...

Glædelig 2. søndag i advent :))
Ja, det var godt nok indevejr i går, og tiden har du jo brugt fantastisk :)) Super smukke kort du har lavet, sødt, det runde jule-tekst stempel, og er vild med alt guld på kortene :)

Maria sagde ...

Det er virkelig nogle fine kort! Elsker de personlige detaljer;)

Annette sagde ...

Super skønne julekort og tags du har fået lavet.

madamtridse sagde ...

Super flotte jule og fødselsdagskort. Skønne til og fra kort. Glimmer glimmer og atter glimmer det skal der til...vild med glimmer. ;O)
Du må ha' en rigtig dejlig 8. december
Knuzzz

jajaja-og sagde ...

Det er godt nok et flot stykke arbejde ;O)

Jenny sagde ...

God Jul Pia :-)
Brukar vara inne och titta på dina scrap-saker :-) Själv hinner jag inte göra så mycket nu för tiden (Hästen tar nästan all tid), men lite hinner jag med ändå. Även om jag inte hinner lägga ut så mycket på min blogg...

Det var bättre förr, när jag kunde komma ner till dig i samband med jobbet och scrappa lite :-)
Kramar

madamtridse sagde ...

Jeg vil ønske dig og din familie en rigtig glædelig jul.
Knuzz

Niels Laigaard Mikkelsen sagde ...

aj nogle mega lækre kort. og sikke en fed blok :D
tag et kig på min blog
Hilsen Niels Laigaard Mikkelsen
http://nolnol-noller.blogspot.com/