PIN IT

mandag den 2. april 2012

Lidt kort.....

I den seneste tid har jeg har haft så travlt både på arbejde men også i privaten....jeg har nu fået et ledigt værelse som jeg glæder mig til at få sat i stand til et kombineret hobbyrum og gæsteværelse....hahaha hvis ikke hobbyrummet tager helt over ;-)

Her viser jeg bla. et par bestillingskort og andre kort, er begyndt at blive inspireret igen efter at have besøgt Else på Falster - dejlig weekend :)





Håber I alle får en god uge og en god påske :)

3 kommentarer:

Annette sagde ...

SUPER flot blomster dekoration din blog har fået, og TAK fordi du har vores skitsebog-link liggende i din sidebar.
SUPER flotte kort du igen har lavet, og hvor bliver det dejligt med et scrapværelse - man kan måske snige en sovepose ind i det ene hjørne...?

God påske,
Annette

@lfie sagde ...

Dejlige kort med gode detaljer. Det lyder da bare for lækkert at få sit eget scrapværelse :-)

Connie sagde ...

Tillykke med scrapværelse, dt bliver skønt når det er indrette.

Sikke en flok dejlige kort.