PIN IT

søndag den 20. maj 2012

Min første Smash-bog :)

Min første smash-bog...hmmm...har ellers aldrig rigtig kunne se et formål med dem, så jeg har ikke kunne hitte ud af at lave nogle smash-bøger...lol.....indtil Connie gav mig en god ide samtidig med at vi købte bøger i Tiger. Jeg har en vane med at klippe gode opskrifter på mad ud, når jeg falder over dem i ugebladene og jeg har mange løse bladsider med gode opskrifter, men de går ofte i glemmebogen og ellers kan du ikke lige finde den opskrift du tog ud for et par måneder siden...har I det også sådan ?
Nåh men nu er alle bestillingskort kommet af vejen så ville jeg i gang med denne Smash bog :)

 


 Det er alle uprøvede opskrifter der kommer i Smash bogen og meningen er så at jeg vil skrive en note på hvordan opskriften er.
Ha´ en fortsat god søndag :)
 

5 kommentarer:

Connie sagde ...

Hold da fest. Er vild med din først smash bog. Nu fik du da brugt lidt af alle dine kogebogsting. Må i gang med min.
Knus

Mira sagde ...

Hvor er der nogle fine ting:)

@lfie sagde ...

Super lækker forside og fed fed ide med at lave en opskrifts smash....HM.... det ku´være at man skulle lifte ideen :-)

Dot-scrap sagde ...

Hej søde Pialine.

Det har du da helt styr på. Super ide med en smash til opskrifter. Jeg har det også med, at klippe opskrifter ud af blade mm....men jeg samler dem bare i nogle plastik lommer....skøn måde du her gør det på.
Jnus
Dorte aka dot-scrap

troldemor sagde ...

hvor er det en god ide, det tror jeg da at jeg skal prøve, har nemlig lige som dig en masse udklip liggende.