PIN IT

søndag den 30. december 2012

Godt Nytår

...ja så er julen overstået og nu er vi snart i det nye år, som jeg er sikker på byder på mange spændende ting. 
Nævn en ting du vil blive bedre til i forhold til det kreative i 2013 :)
Jeg er blevet helt bidt af at få lært at male skygger og folder på den rigtige måde på digitale og mine egne stempler - det er en ting jeg vil blive bedre til :)

Her er mit første "ikke julekort" i lang tid.

....well now Christmas is over and we are about to enter the New Year which I am sure will offer us many exciting things.
Can you name one thing you would like to be better at, relating to your creativity, in 2013 ?
I am going to try and be better at painting shaddows and pleats on my digital and my own stamps - that is one thing I will try and be better at.

Here is my first "none Christmas" card in a long time.

 Godt Nytår til alle :)

Happy New Year to everyone :)

3 kommentarer:

madamtridse sagde ...

Super flot kort. Hende tilda er jeg helt vild med, hun er så sød. Flot farvelagt.

Ej ja det kunne ha' været rigtig hyggeligt. Det skal jeg huske næste gang jeg skal i IKEA. Så ringer jeg på forhånd. :)

Ønsker dig og din familie et rigtig godt nytår. På gensyn i 2013
Knus

Pia sagde ...

super flot kort og du ønskes også et godt nytår, vi ses derude
knus Pia

Jette / ma11edina sagde ...

Smukt kort :))
Rigtig godt nytår, jeg vil glæde mig til 2013, og følge dine kreative indslag :)