PIN IT

søndag den 20. januar 2013

Lidt nyt...

Januar er snart slut og jeg må indrømme at i år har denne måned faktisk ikke generet mig så meget....synes ellers at januar er så lang og mørk, men jeg har nydt mine hyggedage især i weekenden herhjemme :)

Med dette kort deltager jeg i inky chicks challenge hvor "Anything goes".

January is finding its end and I must admit that this year this month has not bothered me so much.....usually I think January is long and dark but I have enjoyed my cosy days especially during the weekend staying at home.

This card I have entered in the challenge at inky chicks  "Anything goes"

Jeg ønsker jer alle en god søndag :)
Wish you all a happy Sunday :)

2 kommentarer:

krafty-kutz sagde ...

Oh... I love your new tilda ;) lol
Another stunning creation sweetie x

Cathy Lee sagde ...

Fabulous card, Pialine. Tilda looks lovely. Love the pretty color combo and awesome embellies. Nice design.
Hugz,
Cathy Lee
Magnolia-licious Designer