PIN IT

lørdag den 2. februar 2013

25 års jubilæum...

En god kollega har haft 25 års jubilæum og i den anledning blev jeg bedt om at lave et kort. Jeg fik nogle et par ting at vide om hvad han kunne lide og jeg valgte så en boremaskine - tænk jer uden at jeg vidste det så fik min kollega en boremaskine i gave...:)

Jeg har lavet et kort i dag som blev bestilt via telefonen her til morgen, kommer på i morgen.

A good colleague of mine have had 25 year anniversary at work and I was asked to make a card for him.
I was told a few things about what he liked so I chose a power drill image and believe it or not without my knowledge my colleague had a power drill for a gift from us...:)

I made another card which just have been ordered this morning via my phone, will show you all tomorrow.


Håber I alle har en god lørdag aften
Hope you all have a good evening 

1 kommentar:

Gitte sagde ...

Rigtig dejligt kort.